Hoe gaan wij te werk?

Overweegt u ons kantoor in te schakelen? Over onze aanpak zijn wij graag transparant. Het proces om te komen tot het bepalen van de waarde van uw object verloopt volgens de onderstaande stappen.

1e Contact

U neemt contact met ons op. Wij bespreken wat getaxeerd moet worden en wat het doel van de taxatie is.

Vastleggen opdracht

De opdracht wordt vastgelegd in een opdracht tot dienstverlening.

Opstart en dossieropbouw

Verzamelen van informatie via:

  • Kamer van Koophandel
  • Kadaster
  • Gemeente
  • Ruimtelijke plannen
  • Bodemloket
  • Opdrachtgever
  • Eigenaar/gebruiker
  • Eventuele brochures en gegevenslijsten van te taxeren objecten
  • Overige bronnen

Interne bureaubeoordeling van alle verzamelde informatie

Voorbereiden en opstellen rapport

  • Wij maken een afspraak op locatie voor de opname van uw object.
  • Alle informatie beoordelen wij intern.
  • Na het opstellen van diverse berekeningen wordt de inhoud van het rapport doorgenomen met de opdrachtgever.
  • Aan de hand van de input en informatie stellen wij een definitief taxatierapport op voorzien van alle bijlagen.

Afronding rapport

Het complete rapport ronden wij af en wordt verzonden naar de opdrachtgever.

Nazorg

Heeft u na afloop nog vragen? Ons team staat altijd voor u klaar met een helder antwoord.